De oplettende bezoeker van sportpark De Kei was waarschijnlijk al opgevallen dat het pupillenveld helemaal op de kop was gezet aan het einde van het seizoen. Het veld was nodig toe aan een grondige onderhoudsbeurt. Er is onder andere een sproei installatie geplaatst en het veld is weer helemaal vlak gemaakt en opnieuw ingezaaid. De onderhoudsploeg is hier de afgelopen weken druk mee bezig geweest om ervoor te zorgen dat onze pupillen in het nieuwe seizoen weer over een piekfijn veld beschikken!




