De laatste wedstrijden zijn gespeeld en alle teams genieteven van de welverdiende zomerstop. Dat betekent ook dat de kantine in deze periode gesloten is. Zodra het nieuwe seizoen medio augustus weer begint zal de kantine haar deuren weer openen. Wanneer dit precies is, wordt t.z.t. aangegeven.
Iedereen een fijne en sportieve zomerstop!


